Príprava na Black Friday

Môžete nastaviť hodinky. V čase, kedy sa slávia dekorácie Halloweenu a snehové vločky a soby sa dostanú do výkladov, je jasné, že sezóna sviatkov je opäť u nás. A je pravdepodobne bezpečné povedať, že žiadny nákupný deň nie je známejší ako tzv. Čierny piatok. Poďme si pripomenúť niekoľko faktov, ktoré sa spájajú s týmto dňom a aké štatistiky nám ponúkajú rôzne štatistické stránky.

V minulom roku spotrebitelia minuli viac ako 1,9 miliardy amerických dolárov, čo je o 18% viac ako v roku 2012. Najviac americkí spotrebitelia nakupovali vo veľkomeste New York, ale prekvapivo medzi mestá s najväčšími výdavkami na osobu patrila aj Atlanta. Popredné miesta obsadili Los Angeles, D.C. a Chicago. Priemerný zákazník strávil online na webstránke asi 10 minút predtým, než si kúpil tovar s hodnotou až 135 amerických dolárov. Mobilný predaj predstavoval 21,6 percent všetkých predajov uskutočnených online a 87 percent online nakupujúcich nakupovalo elektroniku, zatiaľ čo 71 percent nakupovalo oblečenie. Reklamy zvyčajne poskytujú najviac informácií o akciách Black Friday. Získajte ich do Vašej emailovej poštovej schránky alebo navštívte webové stránky obchodov a prečítajte si inzeráty, aby ste zistili, ktoré položky sú zľavnené. Pozrite sa na položky, ktoré potrebujete a ktoré môžu byť vo výpredaji, napríklad na zariadenia, ako sú televízory.

Pomocou webových stránok a sociálnych médií vyhľadajte články a príspevky na čierny piatok. Často sú ponuky inzerované online prostredníctvom sociálnych médií. Navštívte stránky ako sú Facebook alebo Twitter a pozrite sa na stránky svojich obľúbených obchodov alebo vyhľadajte konkrétne ponuky, ktoré obsahujú kľúčové slová „Čierny piatok“. Zvážte, čo máte v pláne kúpiť ako darček na sviatky a pozrite sa na veľké zľavy na položky, ktoré by sa Vám mohli páčiť.

Získajte upozornenia o výpredaji z aplikácií pre smartfóny. Mnoho obchodov má svoje vlastné aplikácie, ktoré prezentujú ich ponuky pre Black Friday, stiahnite si niekoľko aplikácií obľúbených predajní a povoľte upozornenia na ponuky (usar la vaporeta para limpiar la cocina). Môžete tiež stiahnuť aplikácie, ktoré Vám poskytnú ponuky pre Black Friday a aktuálne informácie priamo telefónu.

Ak hľadáte konkrétny produkt, povoľte vo svojom telefóne upozornenia, keď sú zverejnené ponuky na túto položku. Vyhľadajte online kupóny od výrobcov a maloobchodníkov. Môžete byť schopní ušetriť na požadovaných položkách ešte viac pomocou kupónov v spojení so zľavami. Mnohé obchody dokonca vydávajú špeciálne kupóny platné iba na tento jeden deň, a tak sa pozrite na internete, aby ich našli.

Porovnať ceny rovnakých výrobkov medzi rôznymi maloobchodnými predajňami je tiež určite vecou, na ktorú by ste mali myslieť. Vyhľadajte konkrétnu položku na webových stránkach viacerých obchodov alebo porovnajte ich cez rôzne reklamy. Zistite, kde môžete získať čo najväčšiu zľavu výberom obchodu, ktorý má najlacnejšiu cenu na položku. Niektorí predajcovia budú cenovo porovnávať položky z iných obchodov, takže môžete byť schopní urobiť nákup priamo na jednej stránke. Taktiež si môžete pozrieť cenu online a potom sa vydať do obchodu si daný produkt kúpiť. Uistite sa, že daná položka bude zodpovedať cenám v obchode, kde si ju plánujete kúpiť. Vytvorte si zoznam položiek, ktoré plánujete kúpiť. Keď ste si vedomí všetkých najlepších akcií na Black Friday, vytvorte si zoznam položiek, ktoré chcete zakúpiť. Zoznam Vám pomôže udržať si rozpočet.